sara banan imorgon med !

skööönt att jag har köpt hörlurar till datorn ! awesuume, 10:- på willys!  vääärt , för dom funkar alldelses utmärkt :)

idag vaknade jag av att felicia och julia kollade på solsidan, så jag gick in och kollade lite med dom, sen bestämde jag och julia att vi skulle baka! så vi bakade kladdkaka, fast då gick strömen! sååå..det vart lite fail då. men sen fixade allt sig och kladdkakan va wünderbar! medans vi käkade glass och kladdkaka så kollade vi på changeling! grym första gången, grym andra !

sen har jag väääääääärsta mensvärken, men jag tränade ändå. fast inte mycket alls, fick lägga mej på sidan jag började gråta som en fjolla :$  tur att jag hade mamma som mitt stöd. men det blev bättre så jag spelade lite i slutet. sen åkte vi till willys och tröstköpte godis, vilken fördel när man har ont i magen! så ska väll stoppa i mej det. sen imorgon åker jag till sara, gryyymt med inslag av adam! :)  skriver kanske imorgon om vi inte har fullt upp. tjarrååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0