somewhere in brooklyn

tjenaaare. började dagen med att dela ut ca 2000 gusk-tidningar i hela uppsala!  själv tog man dom varmaste skorno som uppfunnits , nämligen converse! kändes inte så förbannat bra efter 2 timmar ! efter det åkte vi till skopunkten och kollade på skor. men filippa får ju såklart inte som hon vill! där träffade vi malin & jossan en snabbis.

kom hem vid 2 och käkade lite mat. nu har jag och felicia städat vårt rum som för ca en timme sen såg ut som jag vet inte vad ! nu är det i allafall skiiinade reeent och såntdära. ikväll ska anna & amanda på stockholm horse show, så det blir en ensam kväll med pappa,simon och felicia tror jag! kommer säkert bli hur bra som helst. nej nu ska jag kolla lite television.. hejdå!

Kommentarer
Postat av: ALICE

fin blogg! hoppas du har haft en bra andra advent :)

2010-12-05 @ 18:19:08
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0