sprickor blev hål i fasaden.

tjaaa, bp-gusk 1-0 !  faaaaan, vi hade spelet ! deras mål va liksom orättvist! dom sparkade på linns händer så hon tappa bollen och sen in i mål! själv gick det hyfsat bra! bara att jag va så trött så jag dog ! och jag lyckades ta sönder min mobil igår också! slog den mot knäskålen och då vart det massa sprickor i skärmen och jag kunde inte se något. så jag och lina FÖRSÖKTE smsa alla att dom skulle ringa mej! men de var bara 3 som ringde till mej så ja. men jag hade ju som tur var en extra mobil hos pappa som jag använder nu!

idag vare skola , först bad i fyrishov!  såklart va det ingen tjej som ville blöta håret asså när man duschar innan man går in. så då kom nån muskelknutte och sa åt oss att duscha håret! sen simmade vi fram och tillbaka i 30 minuter. typ 40 längder seriöööst. mina armar dog efter 2 ! sen efter åkte jag felicia och lina till skolan medans resten av klassen sket i lektionen och drog på stan ist. sen va det vanliga lektioner!  nu håller jag på att döö av trött-het ! har alldeles precis gjort svenska läxan!  snart är det paradise hotel !  heeejdååå.

imorgon ska jag och felicia och event. figge hem till sara !  vi ska vara med adel tills sara kommer ! hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0