blev inte så värdelöst ändå!

sha ! kunde inte uppdatera igår va m sara heeeeela dagen typ.

åkte till sara runt 1 , när jag kom dit så kollade på vi på tv ! det va maraton på my sweet 16! så jävla bra sen typ direkt cyklade vi och köpte godis! när vi kom hem så kollade vi lite mer på tv ,sen bestämde vi att jag skulle sova där, sen sa saras mamma att hon ville att vi skulle följa med på nån fest, så då åkte vi dit! träffade massa nya människor, haha typ 2 st. sen åkte vi tillbaka för adel skulle byta om och sara skulle hämta en sak, men smarta som dom är hade båda glömt nyckel! smidiga! så vi väntade tills dom kom och lämnade nyckeln. sen drog jag ,sara omar och fahran (stavning) till willys och köpte godis. sjukt billigt !  sen va vi på festen ett tag till, jag sara och adel åkte hem vid 11, kollade lite på tv innan vi sen gick och la oss.

vaknade klockan typ 9 ?  så skulle man ställa tillbaka klockan så 8!?!?!?!? så jag sov ett tag till. sen vaknade vi runt halv 10, sara hämtade datorn och jag smsade lite + att vi åt lite av gårdagens godis. sen åt vi frukost, kollade tv och bestämde oss för att åka till gamlishallen och kolla innebandy . sm-kval!  först kollade vi på fbc-sirius, fbc vann med 5-2 ! sen storvreta-hagunda, då vart de 6-3 till hagunda! sen sirius-hagunda p95, när vi åkte stod det 1-0 till hagunda.   sen när jag och sara skulle till bussen så såg vi den , så vi tog värsta löpningen och bussen såg oss, och vad tror du den gjorde ?! jo åkte förbi oss. som tur va kunde saras mamma skjutsa mej till station! så snälllllt.


nu är jag hemma, typ dötrött ! min fina syster har städat hela rummet + att hon har bäddat om min säng, ibland är hon väl ändå för sööööt! ska väl stoppa i mej nåt sen, har levt på en läsk och lite mackor idag. pussocheeeej!

justeeee, vi träffade världens finaste adam en snabbis också haha !

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du har verkligen en snäll syster =) Tur att du är snäll tillbaka ibland =) puss

2010-10-31 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0