det är ju bra att mina inlägg aldrig publiceras !

så förbannat trött sen igår ! sov i 12 timmar i natt, mer än skönt kan jag bara tala om.

kollade på våran träning idag, orkade verkligen inte vara med. hade hellre vart hemma och legat och sovit i sängen men nej.  jag och mamma satt bredvid och gjorde matteläxor som jag missat ! känns bra. sen åkte vi till gränby och fixade lite saker. sen har jag bara vart hemma och typ halvsovit bort hela dagen !

vi har tydligen anmält oss till en serie som heter snöbollen där dom allra bästa lagen spelar ! dvs 1,2,3 i gothia med fler, känns ju värt att va med! men ändå skönt med lite motstånd ! kan ju alltid va kul och se vad resultaten blir när man möter lite annat :)   aja, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0