försent om helgens cup!

hej! har verkligen inte uppdaterat på jättelänge ! har inte haft tid .. u know skolan går ju före!  så det är finte.

i helgen hade vi ju cup så lär ju berätta lite om den , lördag vaknade jag väldigt tidigt, tunt 7 tror jag eller senare. sen åkte vi till västerås och letade upp planen vi skulle spela på. första matchen va mot enskede det blev 1-1 , sen hade vi paus ett tag innan vi hade match mot franke,  dom hade sjukt bra passningsspel och rörelse. vi förlorade med 1-0 damn!  i pauserna hittade jag och lina några kompisar, dvs hästkompisar (y) hahahhaa.  aja, sista matchen var mot som dom kom 5:a i gothia, alltså QBIK vi vann med 3-1. kunde inte fatta att dom kom 5a eftersom att det var inte världens bästa lag!sen drog vi till hotellet. det tog ett tag innan vi hittade det , mamma pekade på nåt ruttet gammalt tegelhus och lina bah : noooooooooo ! sen efter ett tag visade dom oss riktiga hotellet.  grymt mäktigt fan!  haha det var som att leva i lyx!  vi duschade och fixade oss för att senare åka till våning 25 dvs sky bar, där satt issa och lotta och väntade på oss. vi planerade vart vi skulle äta och nån minut senare var vi inne på en resturang i närheten. efter att vi beställt och fått maten hade jag tydligen fått en kartong bit i min mat ! så jag fick ny mat, gratis och efterrätt också gratis. så det lönade sig. sen busade jag lina och felicia lite innan jag somnade i mitt lyxiga lilla hörn !
söndag vaknade runt 7 och gick ner till frukosten. ganska lysxigt som det brukar vara på hotell! vi packade ihop våra saker innan vi sen drog vidare till planerna!  vi mötte brommapojkarna. vi gjorde mål efter sisådär 20 sekunder. 1-0 viket även höll sig till slutsignalen! vi vann mot dom som vann b-finalen i gothia cup! grymt,
dom missade straff, sen klagade dom på att dom inte hade sina ordinarie målvakter och att det bara va "träningsmatch" moget.  sen i semin mötte vi enskede igen,  vi åkte ut på straffar !  lite surt faktiskt eftersom att enskede förlorade finalen med 4-1 !  vi åkte till donken och köpte mat, sen åkte vi till hummelsta och köpte godis. kom hem, packa upp och sov !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0