grym kväll !

hej! kunde inte uppdatera igår för jag mådde inte speciellt bra !  eller jag hade världens huvudvärk.  men igår vare iaf avslutning med laget, lasergame&mat!  sjuuuuuuuuukt kul.  förs kom vi till lasergame och delade upp oss i två lag,  10 st i varje lag.  sen gick 5 från varje lag in och körde i 20 min, sen böt man!  det var skiiiiiiitkul!  jag vaktade basen för det mesta och fick sämst poäng, men jag körde värsta cia agent och ramlade på massa tunnor där inne hahha ! jag & linn var riktiga fiender :)  dom andra vann med typ 50 poängs marginal. sen kom andra laget in, dom förlorade med 150 poäng -.-   sen var det några killar som dansade typ på dansmaskin !  helt galna snubbar.  deras fötter gick i 180 ! lägger in en film från youtube som verkligen visar hur snabbt dom dansade ! 

sen drog vi till pinocio och åt mat och hade sjukt kul!  fast jag hade fortfarande väääärldens huvudvärk.  men aa, vi pratade,  sen var min vän lina lite sjuk i huvudet och drack vatten blandat med kebabsås tomater kebab och sallad!  hon tjänade 90 kr.  hahaha, hon tyckte att det smakade spya.  kan jag förstååå. jag fick kvällningar när jag såg filmen!  lite tinitus för min kära man skrattade så inåt satans högt.  men jag klarar mej.  haha !  underbar kväll :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0