guuuuld !

yeaaah ! guld i cupen :)   semin mot fanna var ganska jämn! fast vi hade ändå spelet. men ingen gjorde mål , vi hade våra chanser och dom hade sina. sen blev det straffar  . jag,therese,molly,jessica & amanda sköt. alla satt sin!  alla i fanna också!  sen vare bara avgjörande, den som satt först vann!  dom missade och vi satt den! vidare till final och spöade fanna än en gång.

finalen spelades mot skå som vi vann mot med 4-1 ! men inte underskattade vi dom för det !  vi hade allt spela och hade skitmycket fina chanser.  några killar på sidan stod och ooohade när jag dribbla förbi :$  sen gjorde stolpe mål på min assist! ÄRLIGT , det måste va nåt magiskt med mina passningar. sen i andra vart det inga mål!  gryyymt. pokalen var veryyy big.  

alla åkte glada därifrån och nu ska jag äta !  tjarrå !


Kommentarer
Postat av: Analytiker

Bra Analys av cupen :)

2010-10-14 @ 00:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0