han är snyggasssst

tack "analytikern" för alla kommentarer, i know who you are my friend!   haha :) 

eeuuhm, skola idag  typ fick tillbaka mattediagnosen...skämmigt dåligt jag fick!  och nu hotar vår lärarkandidat att sluta om vi får ig på matteprovet..hjälp!  hahha matilda du förstår mej!  matilda och freja var taskiga idag..hatar er :D det är taskigt att tvinga folk saker dom inte vill faktiskt hahahha !  aja,  när jag kom hem fotade jag!  jag frös fringrarna av mej  , jag skojar inte !  bilder kommer..  imorgon slutar jag 1!  fast ska vara snäll mot felicia och vänta på henne i 2 och en halv timme :)   sen möta upp sellin så  ska vi fixa överaskning till vår vän isabel !  finte. 

tjarrååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0