i throw my hands up in the air sometimes,

hallå på er alla ! kunde inte uppdatera igår, hade ingen dator ! eller hade och hade, min storebror ville inte låna ut den. men nu är han inte hemma så då äre fritt på'n.   orienteringsdagen igår sög!  vi tog bara 12 kontroller av 19 jag och lina. alla andra tog alla ! :o

idag vare kort dag, so fotboll och matte. så inget spec! sen drog jag felicia & lina på stan ett tag. jag köpte en kofta, ett par jeans typ. sen en JÄÄÄÄTTE försenad present till lina ! haha.  bättre sent än aldrig.  jag sitter och smockar i mej saltade chips från willys medans min iq befriade syster sitter och pluggar till omprovet hon har imorgon.  själv fick man över g så jag slipper omprov! suck on that felicia!    aja, hejdå!
hitta bara bild på koftan.
kliiiiickaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0