If you fall for me, I'm not easy to please. Imma tear you apart, Told you from the start, baby from the start.

shaaa, sitter här med kameran i knät!  har inte tagit nån bild eller nåt, eller jo det har jag ju! hhaha :) en mongobild på mej bara, inget att se!

skolan idag, fick tillbaka tyskaprovet här snavkar vi nääääästan vg! jävla skiiit att jag inte fick vg..sen på musiken så körde vi vår gryma låt! jag och binjo är såhääär *fingermått* gryma !  binjo fattar. sen på hk:n gjorde vi omellet. lisa tyckte att min va vacker och alla tyckte min va finast!  stolt hah!

efter skolan drog jag ner på stan med sara,felicia,wendela,tim,jonte och simon om jag inte mins fel, hahah! tim är så jävla rolig så jag börjar gråta varje gång jag är med människan. hans skämt är så dåliga så dom är bra! jag och sara käka på mc donalds, sen kom figge och vi drog till bussen och åkte hem!

har presic ätit pizza med halva sveriges befolkning, dvs jag,simon,amanda,felicia,figge,fabbe,ellinore,pappa och anna! en hel drös alltså ! den satt fint, fast inte så hungrig efter dagens alla måltider. senare KANSKE det blir charader, min fjollige far va tydligen jävligt taggad för det, så vad gör vi ? nu kör vi :)  tjarrååå.


gäller att djuda på sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0