jaaaaaaaaaaaa

hej !  så himlans överlycklig, jag är vidare till precamp!  första zonlägret, senare blire uttagning till upplandslaget yeeeeeeees.

skolan idag, började med tyska, nån random tjej hade börjat och hon hade tagit min plats ! så jag och min syster blev bänkade längst bak i klassrummet. så ingen bölar för det !  sen no, prov ! hur lätt som helst :)  sen svenksa, vi läser ju en bok! den är sjuk bra faktiskt. maten ar helt okej!  fotbollen är så jävla roliiiig, vi dansade först den "blivande" juldansen.  sen körde vi tjejerna mot killarna och lite annat !    sen hade vi lektion igen.   sen direkt till tärningen !  grym träning .   nu har jag duschat och ätit !  ba och packa nytt för imorgon.  

tjarrå!

Kommentarer
Postat av: T

Grattis!!

2010-10-12 @ 21:31:52
Postat av: T

Grattis!!

2010-10-12 @ 21:32:04
Postat av: Cooling :)

Grattis Stjärnan från Funbo Lanslaget nästa <3 :)

2010-10-13 @ 23:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0