jag är en smart chey!

jag är såhääääääär trött efter dagen ! ni anar inte, jag somnar snart ! har nämligen haft precamp heeeela dagen.

igår sov jag hos underbaraste nikki classon, vi åt först fett mumsig mat eftersom att hennes syster olivia fyllde 17, grattis till henne ! sen skulle vi sjunga singstar men då va det tårta. sjukt mumsig!  sen tagga vi till ip och spelade fotboll i 2 timmar typ, har värsta skills-filmen på mej haha!  sen drog vi hem och kollade på film tills vi somnade.

klockan ringde klockan 6 och vi gick upp och fixa oss för att sen åka till norrtälje. kom dit vid ungeför 20 i 9 och först va det "hej och välkommna" sen dela in i grupper. fick vara med mandiii och wendela ! sen körde vi första passet i 2 timmar. mina tår var helt bortdomnade, stort - på det ! sen käkade vi och hade individuellt samtal i 5 minuter. san vare teori ! jag somna, sen när jag vakna typ "skrek" jag VAD HAR JAG MISSAT ?! hahah, finte. sen ett till träningspass innan jag sen åkte hem tillsammans med wendela malin och jossan.  dagen har gått bra, fast jag kan bättre, så jag kommer förmodligen INTE komma vidare till nästa omgång.  men jag klarar mej! haha. pusshej ! 

-han heter göran!
- göran ?
- aa, det göran!

sån humor kallas KLOCKREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0