dödsrädd att leva. livrädd att dö!

hejhej! äntligen kan jag uppdatera!  "fri" från prov nu iallafall. sköööönt :) 

skolan idag, första timmen va det prov, gick väll okej!  kommer iallafall få g.. eller ?  haha. jodå. sen hade vi fotboll, gjorde inget speciellt tyå eeeen rolig övning körde vi , sen match och sen en annan sak. sen drog vi tillbaka till skolan, hade rast i typ 1 timme. så vi köpte 2 glasspaket och satt oss utanför lidl ock käkade. finte ! sen gick vi tillbaka till skolan och hade matte..sen slutade vi och jag vart skitstressad så jag glömde mina böcker på skåpet, smaaart chey.  KAAAAAASKE uppdaterar senare, pusshej!


suddiiiiiig

mitt mellanmål (y)

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad är det?

2010-11-02 @ 17:41:58
URL: http://amandanonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0