1 dag kvar !

skolaaaaa idag. inget alls hände typ!   fick en awesuuume tröja av binjo i present ! har den på nu (a)  bild kanske kommer senare när jag har en bra kamera att ta kort med ! men i skolan vare massa språk sen musik och sen hk ! jag och lina var kungar på att laga mat och johannes kalla mig tjockis också!   tack för det lina! sen vare godisregn  men felicia till killen som kasta ut godis bah: istället för att kasta godis kan du väl ge mej? hon kände inte ens snubben !  

nu har jag fått present av min söta moster, pengar och 2 virkade söööööööta saker ! sööttt. sen kommer lite fler peopleees.  kommer bli väldigt skoj!  imorgon är det kulturnatten ! såååååååå awesume kommere bli. först match.  tjarrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0