akuten i 3 timmar !

hej har precis kommit hem från en jobbig dag. fast inte i skolan!  eller jag åkte ju såklart till skolan imorse och så. men efter engelskaprovet gick jag till skolsyster för hon skulle kolla  min onda fot. hon kollade och så och efter ett tag fick hon ringa barnakuten. dom ville att vi skulle dit direkt.

pappa fick komma och hämta mej, sen åkte vi iväg !  fick massa samtal i bilen bla från syster och mamma! kul att nån bryr sej iallafall.  sen kom vi fram och allt gick ganska snabbt. dom undersökte foten , sen tog dom blodprov och sen fick jag åka rullstol till röntgen! det var det ända roliga asso att åka rullstol! fast det fanns massa roliga speglar jag roade mej med också! efter röntgen väntade vi 1 timme på besked. jag somnade på stolen ! :$  sen kom dom och sa att jag överbelastat foten, det betyder att jag tränat för mycket ! dom lindade foten och gav mej kryckor sen begav vi oss därifrån, pappa normal och jag smått handikappad. 

vi åkte till riXos och åt mat ! sen vidare till stadium för att fixa underställ tills cupen.  när jag kom hem duschade jag av mej. palla lukta sjukhus. nu har jag inget att göra mer än att tycka synd om mej själv! -.-  jobbig dag verkligen!  tjarrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0