aldrig mer kryckor !

heejsansvejsan!  handikapparN här.. snacka om jobbig dag! aldrig mer kryckor ! men som tur va så var min man freja också lite handikappad idag.  så vi kunde inte gå till fotbollen, för vem orkar hoppa på kryckor 1 km ?!  ingen. men frånvaro fick jag ändå! :s  aja, jag och freja gick lite grann ! sen hittade vi 50 kr så vi gick till mc donken och köpte mat ! eller jag köpte milkshake !  vi slutade klockan 2 och vi drog till farmor !  sen träning.    nu är jag hemma och har ätit mat och så.   juste det kommer bli gothia 2011! få satan vad gryyymt. 

har precis snackat med nikki pikki pö i tele.  vi ska på stan imorgon, och jag ska ta en skiiittidig buss ! ;o  kommer dö. ända dagen man är ledig från skolan ska man upp tidigt. förhoppningsvis slipper jag kryckor imorgon! men nu ska jag kolla tv !  tjarrååå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0