alla svordomar som finns.


tjena sitter här och väntar på att pappa ska komma, vi ska till sthlm på dop! trevligt, jag ska ta en massa bilder. ska bara dra och fixa mej lite till innan han kommer.

igår vare kulturnatten skriver om det senare för nu har jag inte tid.  nu gick ett jävla billamr på en bil också! haha. men kvällen igår blev ganska lyckad jag och lina hade skiiiitkul.  fick lite mer presenter igår också! typ halsband som jag ääääälskar sen lite strumpor och vantar. ska bah säga att faaan vad skämmigt igår. 1-1 mot iron.  vi hade 12301212034 målchanser men satt bara 1 ! dom hade bara 1 målchans och satt den. asså ååååååh! sen vare nån galen chey som hoppade in i mej asså knäade mej så jag inte kunde gå!  så jag fick itne spela nästa match -.-  sen blev det 1-1 i den matchen också!  skitfaaaaan. 

tjarrååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0