födelsedag nummero 2 !

faaan, nu missar jag lite av biggest loser sverige, men den smällen får jag ta för uppdatera måste jag!

skolan idag, började med inneidrott. skönt att slippa orientera med min höft som fick en rejäl smäll på matchen, kanskeh ar nämt det, men iallafall !  vi körde nån galen tagarlek sen hoppa hopprep så många som möjligt. sen lite vanliga lektioner fick tillbaka provet idag me! ganska nöjd kan man väl säga.  sen åkte vi hem hit!  där pappa anna och martina lagade min och felicias favoritmat, kul att vi har nåt gemensamt.. sen åt vi ! lasse och mia kom och sen farmor och farfar.  vi fikade och öppnade presenter (bilder på dom kommer)   nu ska jag fixa massa bilder på kalaset och grejer på facebook ! så checka in det.   tjarrååå !


pengar ! pappa och anna + farmor och farfar!

en praktisk vattenflaska ! martina andreas och hilma!

marabou polka! martina andreas och hilma!

3 månader gamla !  farmor och farfar !

förstorad bild från tidningen dm-vinst ! farmor & farfar
överkast ! farmor och farfar!

flannel påslakan + underlakan! mia och lasse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0