i can't get u out of my mind.

känner verkligen att min uppdatering s u g e r ! men igår hann jag inte för jag hade träning sen skulle jag kolla på fångarna på fortet.  sen hade jag ingen ork heller och 4 läxor så ! men nu kommer uppdatering.   idag vare skola, typ jobbig dag. först engelska, sen lk , sen språk! sen skulle vi ner till stan och intervjua dom där valstugor sakerna. jag var med linus och micho! helt okej.  vi intervjua dom eller jag och linus gjorde medans micho skrev, jag och linus fattade inte ett skit så vi stog och höll med honom bah. sen drog vi till donken och käka, sen tillbaka till skolan. lyckades komma typ 10 minuter försent.  men det var lungt ! vi hade inte missat nåt.   sen slutade vi och drog till pappas jobb.   vi plugga lite !  och nu är jag hemma och väntar på mat. 
tjarråååå.

d ä s f ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0