jag kan inte få dej ur mina tankar.



jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, ingen uppdatering när det är plugg !  men ni har inte missat nåt viktigt iaf. skolan bara, prov idag !  gick väl heeeeeeeeelt okej. lite gissningar sådär men det gick väl ganska bra.   

mtachen igår som sammanfattning: suuuuuuuuuuuck!  vi var skiiiitduktiga men ibland räcker det inte till när man möter ett av seriens bästa lag.  förlust med 3-1 men vi hade massa chanser som tyvärr inte gick in! gult kort på det också ! haahahah. sen pecka dom finger och sa lite fula ord men inge kort fick dom för det och jag gnällde bah lite och fick kort ! ha-ha ! sen blev jag nockad och stukade handen ! glöömma matchen vill jag göra.

har tränat idag, jag älskar att tränaaaa !  shida och jag kom dit typ 45 min innan träningen börja, hon hade tagit fel på tiden den bruden så hon blev lite irriterad ;o shidas temprament är inte att leka med. men träningen var ganska awesume , även fast sellin var borta ! min uppvärmningskompis.   sen så gjorde jag lite kullebyttor här och där för jag är lite galen när det gäller träningar.  

imorgon firar vi min födelsedag ! ingen jäkel kude komma till mej -.-  bara figge och marris som felicia bjöd ska komma asso bara allmänt typ ingen fest eller så. för s mobbade är vi inte så att ingen kommer !  så jag kan itne ta hit nåt för huset blir fullt.  skriver antagligen imorgon när jag har en ledig dag ! 
pussocheeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0