just gonna stand there and watch me burn..

äääh, ganska dålig uppdatering jag vet ! eftersom skolan tar över väääärlden. snacka jobbigt! 

typ inget speciellt hände idag i skolan, hahha jag och nour har det så inåt****** roligt med en kille haha, riiight ? sen på musiken idag så är man i grupper och ska sjunga och spela till en låt, vi ska spela "waka waka" ni ska veta vilken kung jag är på trummorna ! det börjar låta ganska bra iallfall. sen på hk:n gjorde vi buffé ! kul att jag och lina fick göra en sås och inget annat medans alla andra fick göra pajer !  fasst våran sås var sjuuukt god . men nu ska jag laga mat ännu en gång, kommer bli vääärsta kocken ! hihi. 

more update senare.   puusss !

Kommentarer
Postat av: nour

söööööta !

2010-09-18 @ 10:56:37
URL: http://lettingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0