killar kan också plattar håret..

hejsan svejsan! skolan idag ! vem orkar.  det var inge kul tills fotbollen ! den var iallfall kul.  det var fritt på fotbollen typ så jag spelade match sen typ körde bollen i luften med passos, amanda,nour och emma ! vårt rekord blev 11 !  sen efter fotbollen plattade vi kamalis hår . sött !   bild kommer nog.  sen vare lite lucky på väg hem, jag hittade en 20 så jag gick och köpte mej en läsk.   nu ska jag plugga lite grann, felicia min fina syster har gjort ett typ "prov" som plugg inför provet i morgon .  wish me luck!  :)   aja, nu måste jag sätta igång med läxorna ! hejdå.


ääh, vi kunde aldrig duscha eftersom att han platta håret ! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0