min nya mobil är kaaass.

heeejsan jag kunde inte uppdatera igååår var inte hemma. typ sluta halv 12 och drog till farmor, träning vid halv 7 sen kom hem duscha sen tv !  så nu blire lite updateeeee.

skolan idag var okej, tyskan gick ganska bra även fast jag inte pluggat så mycket.  sen hade vi bara vanliga lektioner,  på musiken ville alla att jag skulle sjunga waka waka i mikrofon för alla.  no thaaanks. sen hade vi hk! jille fick bli mitt ragg denna gång. vi gjorde skiiiitgod sallad!  jag och jille var kungar på det vi. sen skulle jag träffa en kompis med det vart värsta krångel med bussarna så jag kunde inte träffaaa han ! buhuuu.  nu har jag väääldigt ont i huvudet. ska tare lungt sen typ ingentiiing. 
tjarrååå.


sommaaar :'(

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tävlingen om smycket är nu avgjord. Kika in i bloggen och se efter om det blev du :)

2010-09-03 @ 18:02:03
URL: http://much.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0