wolá !

nu rakarns bananer gick det att uppdatera !  har inte kunnat uppdatera på ett tag, så ursäkta mej så mycket ! =D  sitter och smsar med amanda och sellin liteom vi kanske ska träffas på lördag inklusive isabel ni får ursäkta om jag inte skriver i i vissa meningar eller odr. juste den bokstaven är lite konstig på tangentbordet, men jag gör så gott jag kan iallafall !  

aja, nog om nu ! skolan idag var väl helt okej,  3 lektioner. thats because i loove torsdagar!  fast jag var inte med plå fotbollen eftersom att jag hade en såån huvudvärk. men jag klarade skoldagen ut. efter skolan drog jag hem till freja och julia ! dfom hade gjort mumsiga scones på sin hk som vi proppade i oss innan träningen, så tråkiga akademitränngarna ääääär ! sen hade vi träninge med laget presic efter, snacka om att jag var helt sluuut. jag har iaf badat och kollat lite på idol och käkat.  ska plugga lite tyska snart.   juste..bahar och jag gjorde snyggaste grejej på träningen idag ! eller va det va jag nu skulle skriva ! nööjd ? :) hahaha. typiskt henne, om jag inte skriver det hon säger då förlorar hon en läsare och det vill jag verkligen inte riskrera ! :o 

nu ska jag göra mej iordning, juste en lite glad nyhet är att vi har rasbo i serien i sigtuna byggden cup ! gryyymt kul juuu.  har lite smått lakk på facebook som inte vill funka !   inte så mycket bilder denna vecka, får bli en gammal. hihihihih ! tjarråååå :)


Kommentarer
Postat av: världens bästa iranie bahar ! ;D

AA JÄTTE NÖJD !:d

2010-09-25 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0