allting kommer lösas och bli bättre igen

ja vad hände egentligen med mitt "jag kommer uppdatera varje dag" ? som sagt.. det har varit lite fullt upp så har inte haft tid! egentligen borde jag inte skriva nu heller. jag borde glo ner i mitt kemi häfte och plugga! men jag har ingen ork! ska läsa igenom det när jag lägger mej!

inget speciellt har hänt i skolan eller något! fick tillbaka mitt prov idag .. lena hade rättat fel på en fråga så mitt resultöt höjdes med 1 poäng ! tror ni att jag blev glad ? nej snarare sur som fan. hade först 28,5 och 30 var vg. när mitt resultat då höjdes med ett poäng resulterade det 29,5 alltså ½ poäng från vg! hur surt är inte det liksom ? :( ska försöka dra in ett halvt poäng! när jag smörar går allt hem!

har precis kommit hem från sista domarkursen! vi delade upp matcher! lyckades få 5 matcher och en sammandragning. helt okej! rätt bra betalt också. ni kanske tycker att 5 matcher är lite.. men det är egentligen ganska mycker eftersom att vi är 13 pers som ska dela på allt så det är bara fint! men nu ska jag sluta skriva. pusshej :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0