fake shot for the boys

tjenaaare!
ligger i min ensamhet med en förjädras värk i min mage! och illamående på det också! saknar min syster faktiskt hon är bara för gullig liksom. lyssnar på en grym människa som sjunger cover på when you where young! like alot :) förutom musik så kollar jag in massa kläder som ska införskaffas till sommaren! kommer lägga upp massa bilder på det snart kan jag lova!

igår var det matte-prov vill jag bara säga! jag tror iallafall att jag får g så happines on that! sen var jag på domarkurs igår också! han som håller i den drar över med 40 minuter varje gång också.. så min far blir inte speciellt glad haha! vi hade iallafall ett praktiskt prov på det igår också! fick typ alla rätt också ! awesome. nej nu ska jag fixa massa bilder! pusshej :)

jag måste till skolan imorgon och träffa alla innan lovet ! hihi :)


som jag bara saknar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0