GLAD PÅSK! (^^)>

godmorgon! till att börja med vill jag säga ursäkta.. jag lägger aldrig in nya bilder jag vet! men när jag är hos mamma så kan jag inte fixa in några nya bilder från kameran eftersom att det är hennes jobbdator.. och om jag gör saker som jag inte får så kommer jag antagligen halshuggas.

men idag är det iallafall påsk! glad påsk ♥ ska till grannarna senare idag och äta påsklunch..sen ska jag få en jäääkla massa påskägg! från mormor och julia och farmor så det blir en del! vänta.. ska duka undan min frukost..så! jag har även frågat om nea kan fixa en header till mej, vilket hon kunde! :) så den kommer väl upp senare idag tror jag.

det var allt jag ville säga för nu! ha en fin påsk så får vi se om jag skriver mer senare ! pusshej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0