have you ever done something you can't change ?

gööödmörgöön!

sitter och drogar det där rätt så roliga spelet på facebook! måste bara säga att jag vunnit det 2 gånger. fast jag blev bara glad första gången! häh :]

vaknade iallafall runt 10, eller först vaknade jag 8 av att min mobil var helt boooorta! så jaaa...jag fick lite panik (!) men sen hittade jag den som tur var. somnade om och vaknade sen! åt frukost och nu har jag städat lite grann ! ska fortsätta med det sen och sen ska jag packa mina väskor till mor och alla saker jag ska ha imorgon dvs idrottskläder,fotbollskläder och löparkläder vilket också betyder att jag måste släpa 3 par skor med mej till skolan! vem fan orkar ? inte jag iallfall!

pusshej:*


lite smått suddig.. jag älskar dej bästavän!

Kommentarer
Postat av: julia

Love you 2 <3

2011-04-03 @ 15:31:23
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0