it's not about the money

åååh helgen har vart en av dom bästa !

orkar verkligen inte ta upp allt i detalj! men först träffade jag och sara upp rim,nour,gresa,emma och bahar på stan! vi köpte godis och läsk och rullade vidare ner till stadsparken! satt oss vid ån och käkade godis och pratade om allt och inget! massa bilder togs också.. någon bild kommer jag lägga upp!

sen drog vi hem runt typ 5 och åt mat och fixade oss för att dra ner till årsta ip och kolla på gusk-vaksala dm-match! gusk vann (såklart) med 2-0 , dock i förlängning med det skiter man väl i! vi fick frysa arslena av oss ett tag innan bussen kom och hej fadderittan! :) men vi kom hem till slut. somnade runt tyyyyyp halv 12 .

vaknade halv 11 och bestämde oss för att åka till sävja och träffa pj och kolla fotboll! sirius-ifk :) sirius vann med 5-1 eller 4-1 nåt av det iallafall! sen åkte vi hem och jag åkte till farmor och nu sitter jag här och har det fina fisken! kanske åker till mamma idag .. eller imorgon får se :) puss så länge!

outfit haha! for the first time typ.
allt är saras.. utom skorna och linnet under! like like like alot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0