lååååångfredagen

mycket länge sen! känner att det är dags att slänga in ett inlägg.. dels för att jag får blogglust när jag kollar andras bloggar och dels för att jag inte uppdaterat på typ 4 dagar!

som sagt så är det ju lov nu.. kortfattat : jag har varit med sara hela lovet! eller nästan iallafall! sen har jag spelat fotboll (med mina nya älsklingar) så underbara ett par fotbollsskor bara kan bli! finns inte speciellt mycket att skriva. det är långfredag nu så jag ska äta middag med min mormor och ja.. familjen och sådant fint!

ska be någon att fixa en ny header till mej. vet verkligen inte hur jag vill att min blogg ska se ut.. det är darför den inte är speciellt fin vid detta lag. 

på söndag ska jag spela träningsmatch med a-laget! invigning av nya dojorna dårå! asså jag har ju tränat med dom men inte spelat match med dom än! så det ska bli spännade och se hur det går med dom :) pusshej! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0