när bilderna kommer på lager finns inga rubriker kvar.

kom hem från träningen för ett tag sen! kul träning som vanligt alltså :) har precis laddat in veckans bilder på datorn så nu har jag lite nytt att komma med! sjukt b med skola imorgooooon.. inte speciellt taggad alls! men senare i veckan är det massa matcher så det ska bli kul!

nu när skolan börjar kommer jag inte kunna uppdatera mycket alls vilket är tråkigt! ska iallafall försöka mer än vanligt! men nu ska jag snart hoppa in i duschen , sen ska jag till grannarna och kolla på deras kaniner molly och kanina! som dom små gulliga ungarna tjatar! :') pusshej!


första jordgubbarna för i år. inte jättegoda men ändå underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vad har felicia för blogg ? ska fråga om hon har analklåda....

2011-04-26 @ 16:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0