shaking that body once more

tjenare.

sitter och min farmor och farfar! kom hit runt 3 och har käkat lite och sen satt jag mej här :) min farmor är bra rolig må jag säga hon ser att jag tar massa bilder med deras webb och vad tror ni inte att hon gör då ? hon sätter sig bakom mej och börjar le och lipa in i kameran ! gulligt ! men jag ska iallfall på möte sen klockan jaaa  halv 6 till halv 10. så 4 timmar ska man sitta på arslet i en aula! inte helt fel .. eller ?

sen ska jag sova här också ! chill assååå. men jag fick iallafall tillbaka mitt prov idag. 1 ½ poäng från vg! surt som bara fan ! men nej nu ska jag byta om och äta innan jag sticker! pusshej!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0