the show goes on all night

kom precis in efter ca i och en halv timmes solning. blir brunare för var dag! tummen upp på den ! ;)

vaknade tidigt idag för att dra mej till ladan och samlas inför en a-lagsmatch mot täby div två! eller ja träningsmatch! vi hade väl hela första halvlek kan man säga.. och vi spelade bra för att möta ett div två lag när vi själva spelar i trean! tidigt in i andra fick vi in bollen! men ett tag senare kvitterade täby till 1-1 ! vilket också höll sej till slutet! ändå nöjd eftersom att jag.. vi är tre 96-spelare med och det är varmt som tusan och dom spelar en högre division!

efter matchen åkte jag och köpte en tröja på rean som felicia tipsade om! dock inte den tröjan hon trodde jag ville ha. men någon liknande iallafall! den gick på 25:- svenska riksdaler! bara att bocka och buga för det riktigt vassa priset!

nej nu ska jag sätta mej och kolla på innebandy på tv:n och antagligen sola liiiite mer sen! pusshej :*


latch liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0