updateeee

tjenare! en vecka sen sist då. taggade för lite uppdatering ?

det börjar bli sjukt tråkigt att blogga! men bloggen kommer aldrig tas bort för det. som sagt kommer det att vara kul att ha något att kolla tillbaka på ! men jag borde lägga in mer outfit bilder känner jag.. eller något liknade i allafall!

jag tänker inte heller ta upp vad som hänt i veckan förutom att vi spelade dm-kvartsfinal i fredags mot danmark och tog hem den matchen med hela 15-0 naaajs eller vad ? nu väntar semi-final mot enköping! taggad till tusen redan! nu tänker jag iallafall dela upp allt i lite fler delar så att ni får extra mycket att läsa och sådant fast inte i samma inlägg.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0