uppdatering

kör med en välbehövlig uppdatering.  kunde inte uppdatera igår, var hemma hos sara och sov även där så nu kommer världens inlägg med onödig fakta om dessa dagar.

igår var det skola, väldigt onödigt att dra upp hela den dagen, för utom att jag hade prov som gick bra. sen hade vi kockduell på hk:n ! jag var med kiki och jille och vi fick 25/25 så jävla braaaaa liksom. efter hk:n drog jag till sara, fixade mej lite innan vi åkte ner till stan.

gick runt ett tag, köpte ett par hörlurar till min syster och sen köpte jag även en tröja till mej själv på rean, vilket kap! sen mötte vi upp shida. vi drog till stadium för att sara skulle köpa skor! sen gick vi och åt lite innan vi vandrade vidare lite överallt. sen gjorde vi vääärsta stadsredan. från uppsala-stenhagen från stenhagen-sävja och från sävja-uppsala och sen hem! sjukt kul :) samma busschaufför 2 gånger, har gav oss värsta blicken när vi gick på för andra gången.

när vi kom hem till sara satt vi oss i adels rum och va inne på datorn och sånt innan adel kom och kastade massa godispåsar över oss. fint! sen pratade jag med en fin vän i telefon innan vi somnade.

klockan ringde kvart i 9 eftersom att jag och sara skulle upp och kolla på sirius-aik! men sen skulle tydligen inte han vi skulle kolla med dit.. så vi tänkte bara skita i det! men sen ringde nour och frågade om vi vill hänga med dit, vilket vi ville! vi åt, fixade oss och drog ner till diös. det var sjukt kallt så vi orkade inte vara ute. eller vi var ute me jämna mellanrum, i typ 1 minut innan vi frös arslena av oss och gick in. spelade lite fotboll med simon mokhtar och dom andra !

sen gick vi hem och efter ett tag kom min far och syster och hämtade mej, vi åkte till CG och införskaffade lite lördagsgodis. ben'n'jerrys för mej! sjukt god är den jag köpte.

ojojoj vilket uppdatering puss hej leverpastej!
Ulrik Munther – Boys Don't Cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0