Det ballar uuur!

Hur ska jag skriva egentligen? Blir dödstrött på att sitta och fundera varje gång jag kollar på bloggen! Antingen i mitten, till höger eller till vänster? Jag har inte en blekfet jävla aning om det faktiskt.

Så nu skriver vi väl lite från mitten. När bloggade jag senast? Jag vet inte, torsdags var det nog. Hade träning men jag måde cp-dåligt så jag hoppade den. Pallade inte skolan på fredagen då heller. Ändå inte värsta mycket lektioner osv. Sen i lördags hade vi match mot VP tog hem tre poäng dårå. Narre! På söndagen dömde jag små-matcher. 225 kronor rakt ner i fickan ba. Sen vidare på match med Gamlis. Vinst med 7-1, lyckades göra ett mål och tre assist. Narre som farre.

Så nu kör vi från vänster. Imåndags så tränade jag med damerna, och sov hos farmor och farfar eftersom att jag hade sovmorgon på tisdagen (igår) tills klockan elva. Mycket skönt! Sen hade vi träning i skolan och sen med laget. Vår tränare lyckades komma en halvtimme sent såatteeeee ja. Idag var det bara vanlig skola. Inget märkvärdigt med det liksom.

Nu ska jag bannemej lyckas med att ladda hem låtar till min mobil innan jag kokar över...det funkar ju fasen aldrig. Juste Fanny började i vår skola, men nu har hon slutat. Arg tjej jag är eller! Btw så är det här ett annat sätt jag kan skriva på. Beslutsånges ja! Men nu ska jag kika runt lite. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0