I can be your queen if you can be my king?

Hola. Bara 5 dagar och 23 timmar sen. Saknat mej? Naw gulliga ni är.

Har inte kunnat uppdatera pga att jag inte haft någon dator och jag har försökt förgäves att blogga med mobilen men det funkar inte alls. Sinnes vad sur jag blir :[ Men jag minns inte när jag bloggade sist. Eller jo, 5 dagar och 23 timmar sen. Alltså har jag inte berättat om skolan.

I måndags fick vi bara lite material, skåp osv. Schemat var helt okej faktiskt! Fanni har ju börjat också! Underbarre :] Slutade klockan halv två. Sen dagen efter hade vi vandring. Med regn blixt och åska till på köpet. 7 km med tunga blöta kläder.. Finns väl bättre. Vem bryr sej egentligen om vad jag gör i skolan? Behöver jag fortsätta.

Efter skolan igår var jag med Tim och Erik ett tag. Träffade massa andra folk på stan såatt det va nice. Drar upp ett annat inlägg om DM snart. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0