I don't care if the hole club is here, cause the party is in my head.

ASSÅÅÅ SHIT VAD SKÖNT ATT VARA HEMMA. Har aldrig känns den känslan förr.. att bara komma hem tvätta av sej sätta sej ner och bara liksom aaaaah, så underbarre!

Igår vad jag med min söta pingla Sellin! Vi fikade kollade runt på stan och massa sådant innan vi drog hem till henne och fixade oss inför träning. Tränade, tråkigaste träningen ever faktiskt. Sen åter till Selle och fixa chokladbollar. Sen datorsittande och sådant till cirka 2 på natten innan vi båda somnade in stillsamt i Selles soffa (nej vi dog inte vi somnade) Hehe.

Vakande 8 av att Johan ringde, vi snackade ett tag innan jag dog (somnade) Fast Selle hade tagit upp hela soffan så jag fick ta för mej av den feta ytan golvet bjöd på. Tog några sekunder innan jag fick känningar i min rygg, fick ta allt mina ögon skådade och byggde mej en fin madrass och somnade om på den. Vakande runt 12 och åt, sen till stan för inväntning av Bahar väntade i cirka 3 timmar (!) innan hon slutade jobba. Vi drog till Stenhagen och lira lite fotboll med Marija.

Kom hem nyss. Fick sitta och vänta på bussen i stan i cirka 1 timme. Kallt? Ja det kan ni skriva upp. Sen när jag kom hem var ingen hemma och jag hade ingen nyckel så jag fick springa runt hela området och leta efter min mamma, och min mobil hade dött så allt var kaos. Men nu sitter jag här och äter en fin smarrig tacos. MMMMMMM! Nu orkar jag inte skriva mer. Och ni får ursäkta felstavningar i detta inlägg men jag orkade inte anstränga mej värst mycket. Peace out!
Aa mina läppar ser helt konstiga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0