If i asked him once, what would he say ?

Svar till: Hej! Som frågade vad Felicia gjorde med min fot.
Vi lirade fotboll så hade jag den uppe i luften så kommer hon och trampar ner den så den hamnar en aning snett.

Här har ni förövrigt tjejen som inte orkar uppdatera. Idag då? Vakande rätt tidigt av att mamma väckte mej och frågade om jag vill åka med och bada. Kollade ut.. såg rätt mulet ut så jag tackade nej! Låg hemma och kollade på fílm och tyckte synd om mej själv. Sen kom Linus.. min brors kompis och va så jävla jobbig! Vi drog iallafall igång en ny rulle som heter Arthur! Sjukt rolig film.

Nu har jag precis kommit in från en cykelrunda och massa mat hos grannarna. Nicede! Nu ska jag förmodligen bara sitta och stirra in i väggen eftersom att inget annat dyker upp. Imorgon ska jag och min saknade mupp Julia Sellin träffas och antagligen bada om vädret tillåter det! Tills dess så får ni ha det riktigt bra så hörs vi nog imorgon. Peace out guapas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0