Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Tjo tja tjena.

Vaknade tolv idag. Pappa skulle egentligen väckt oss alla klockan tio för lite rep men så vart det inte. Istället satte vi igång när vi vaknade och ni kan ju tänka er hur det låter när man är helt nyvaken. Inte så speciellt vackert med andra ord men det lär bli bättre för igår när vi repa då lät det rätt bra (för att vara första gången) !

Idag ska jag kaaaanske ner på stan om jag orkar. Annars ska jag bara chillirilla med livet tills det är träning! Sen får vi se vad som händer ikväll. Måste iallafall träffa Sellin Piggelin innan hon drar vidare till Turkiet. Aaa jag är en avundsjuk tjej. Nej nu ska jag fortsätta äta av min mumsiga kladdkaka. Peace out!

Btw, min dator funkar igen helt AMAZING. Fast jag gillade den mer när den var fuckad..för nu är den så hiiiiimla seg och jag kan inte ladda hem låtar och sånt. Så lite negativt finns det i det positiva hehe. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0