När en tjej berättar om sina problem för dig, då betyder det inte att hon vill ha uppmärksamhet, det betyder bara tt hon litar på dig.

Men tja! Nuså har mamma äntligen tagit med datorn hem.

Idag vaknade jag tidigt imorse..skola! Men min mage samt mitt huvud sa ifrån så jag stannade hemma istället. Somnade om och vaknade rätt sent av att Boriz låg på mitt ansikte! Men det va ändå great för någon gång måste man ju gå upp. Fixade lite frukost och satt mig vid TV:n och slog på en film. Karate kid! Efter typ 3/4 av filmen så hackade den upp sig så jag kunde inte se slutet, dock gick en annan film på tv:n.

Nu har jag precis ätit iallafall. Fortfarande lite ont i magen men huvudet mår bättre iallafall! Ska ta det lugnt resten av kvällen så jag kan spela imorgon. Måste fan ta och spela, jag och Bianca har ju kommit över ens om en sak som måste skeeee :] Sen får vi se hur det blir med min och Selles årliga sleepover som vi alltid annordnar när det är Yrsa-dagarna. Eftersom att jag ska döma 9 dagen efter så vankas beslutet hit och dit. Men vi får se hur det blir. Annars umgås ju vi all day imorgon och på söndag så det är lugna puckar. Men nu ska jag kolla runt lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0