Sudda,sudda,sudda,sudda bort dom som, hugger dig i ryggen när du vänder dig om.

Tjeeenare!

Här sitter man igen då. Har hunnit med fotbollskollning på Vargspåret. Drog efter första halvlek eftersom att det gick åt helvete för Funbo! Drog till Julia och hämtade hennes saker eftersom att vi skulle äta massa kräftor och paj osv. Har iallafall hunnit med det också. Smarrigt värre! Ska snart ära chirre och dirre! I min ensamhet faktiskt.. eftersom att Julia och Felicia drog iväg.

Imorgon är det match (jag vet att jag sagt det förr) Är så vaaaaansinningt taggad. Helt sinnes hur man kan vara så taggad. Uppsala derby ja! Gusk ♥ Nej nu ska jag kolla på "The battle of the idiots" klockrent. Puss!


Min underbara vän..som kanske inte är så underbar hela tiden (syftar på vad hon precis gjort på bilden) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0