There comes a time.

Hola guapas!

Sitter och har precis käkat tasoc. Gick ner! Idag då..bra häng på yrsa sen klockan 8 imorse. Började med en frukost på planen nicede. Sen reste vi lite tällt och fixade massa bord. Cred till Marris som lyckades ta sonder ett bord haha! Samlades för egen match klockan nio. Vann med 5-0 så.. det går bra nu! Efter kollade jag på Gusk-Strömsberg. Gusk vann med 1-0! Sen vet jag inte hur det gick för nittåtterna. Hoppas dom gick med en vinst i bagaget dom också!

Imorgon ska jag och Lina döma ett sammandrag. Massa fem-manna matcher från nio-ett! Sen kaaaaanske jag ska spela match med damerna..har inte bestämt mig riktigt än. Nu ska jag kolla runt på massa bloggar och senare blir det väl lite tv och bara lite hemmamys som vanligt. Funkar det också! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0