18 DECEMBER 2011

Kul att allt man skriver försvinner. Jävligt kul.
Men iallafall, vaknade typ 11 imorse och låg kvar till 12 då jag och Felicia bestämde oss för att ta tåget till staden för att inhandla massa julklappar. Nästan allt klart, en ända hake, jag ligger i back med en del kvar att köpa. Dåligt de men det ordnar sig.
Bra att jag drog världens vurpa i en trappa idag och slog i huvudet och knät. Aj!! Men sånt man får stå ut med ibland. När vi inte orkade köpa mer tog vi bussen hem där släktingar vistades och fika bjöds på. Topp de! Sen har jag och Felicia slått in allt vi köpte. Så känns hyffsat bra att det är nästan klart inför jul.
Imorgon ska jag hem till Erik efter skolan och sen på tisdag är det sovmorgon!!!! Sen juldans också. Hur det går återstår att se. Men nu ska jag försöka städa lite så att rummet inte ser ut som ett bombnedslag senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0