Det var då, jag aldrig ville stanna.

Hola.
Började dagen med en försovning. Missade första lektionen. Sen språk. Sen engelska och sen LK. Sen svenska, lyckades kamma hem vg i betygen. Yes! Sen so. Efter skolan gick jag och Felicia till diös. Fick sällskap av Erik. Finte! Tränade och sen tränade jag ingen.
Tog inte lång tid innan allt svartnade och jag blev tvungen och lägga mig ned. Kunde inte träna mer sen! Pappa kom och nu är jag hemma. Skööööönt med en lång varm dusch också.
Imorgon ska jag och Erik ner på stan, antagligen fixa en del julklappar eftersom att det börjar bli dags för det. Efter det åker vi hem till honom och där blir jag kvar tills onsdag! Topp. Vi hööörs. Puss!

Fick en fråga också.
Vem tycker du är bäst i gusk juniorer? -Har aldrig sett dom spela alls, men Joel och Manfred har jag hört ska vara bra.
Vem är snyggast?- Håller verkligen inte koll på det. Men Joel kanske?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är dom snyggaste 96&97 tjejerna i gränbyskolan? Berätta lite om dom, det du nu tycker passar in på dom och så :)

Fiin blogg!

2011-12-13 @ 21:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0