............

Hej!!!!!!
Har inte orkat blogga aaaaalls denna vecka jag vet. Har knappt varit hemma ens så! Sitter just nu i hos världens bästa pojkvän och har det allmänt mysigt. Vi ska väl kolla film snart antar jag. Lite om min vecka kan ni väl få..
I måndags tränade jag och så.
I tisdags var det skola, sen åkte jag hem till Erik och sov kvar.
I onsdags så var det skola såklart, sen åkte jag hem och sen sov jag hos Erik IGEN.
I torsdags hade jag egentligen träning, men jag svimmade i skolan så fick inte träna.
I fredags så sov Erik hos mej, for the first time wehåååå.
I går så sov jag hos honom.
Och idag så har vi inte gjort så mycket.
Så atteeee, ha det bra, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0