jfhefhef

Sådär ja. Hej!

Nu är blogg.se äntligen i vanligt skick igen! Igåååår var det skola, matte hahahah behöver vi inte snacka om. Sen håla i 2,5 timmar. Drog ihop en kladdkaka med Wendela,Felicia och Tilda. Sedan hoppade vi på bussen eftersom att vi inte orkade gå till diös hehe. Väl på träningen hände det massa, min rygg låste sig så jag kunde inte röra mig + att det vart väääldigt jobbigt att andas. Ringde mamma och fråga om hon kunde hämta mig men den kvinnan var verkligen inte mycket till stöd.

Fick bli påklädd osv av bra vänner. Tack för det! Sen ta en låååångsam promenix tillbaka till skolan. Gick till skolsköterskan och vilade i ca 50 minuter. Sen so och sen the end.

Efter skolan åkte jag hem till Eriiiik. Var där till runt 12 sen kom mor min och hämtade mig. Åkte hem fick en kortvarig massage innan jag somnade in.


Nu sitter jag och taggar cup. Första matchen mot Sirius. Krisar med målvakt också, ojojoj. Men det löser sig nog. Nu ska jag äta frulle sen försöka fixa med mobilen jag får låna av min fina pojkvän. Svarar på frågestunden sen också. Ha det bra, hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svara på frågestunden :)

2011-12-11 @ 10:47:30
Postat av: kefff

hur faking länge ska man vänta på del 2 är det så svårt att svara på alla frågor :S

2011-12-11 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0