Juletid.

Hej! 

Då var det julafton då. Vaknade imorse i ren panik, min mobil var borta! Men den hade bara ramlat ner i sidan på sängen så det var lugnt. Sen somnade jag om och vaknade nån timme senare. Såg julstrumpan bredvid mig ifylld ett paket från farfar! Känslan som uppstår då alltså! Fick att jättepraktiskt fodral till min Iphone. Tack farfar! 

Somnade om igen, haha. Sen gick jag upp till dom andra för att äta gröt och mackor med skinka. Hjälpte till lite med maten också och nu ska jag fixa mig en aning, vill ju inte se ut som vad som helst precis. 

Så tråkigt att snön har försvunnit nu också, idag när det borde vara snö! Aja, inte mycket att göra åt saken. Puss!

Förra julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0