Jullov!

Hej!

Julavslutning idag!!! Skönt. Först sovmorgon till kvart i 8 också, dubbeltupp skönt! Tog tåget imorse och sedan vidare mot skolan. Först samling och sen uppträdde Preformance också. Sen lite fika och sedan fick vi betygen, hyffsat nöjd iallafall.

Efter skolan åkte jag och Erik ner på stan för att möta upp Sellin, vi skulle byta julklappar. Sen åkte vi till min mors
jobb för att hämta min mobil och sen ner på stan för att ta bussen hem till honom. Väl hos honom åt vi kikade på tv och fixade med min mobil eftersom att allting var borta. 

Kvart i 5 tog jag bussen hem. Men imorgon ska jag hem till honom igen för att sedan på en vecka inte träffa honom alls. Tufft de. Men nu ska jag kila. Hej


Kommentarer
Postat av: .

Om du håller in knappen med en pil uppåt på Den över ctrl-knappen samtidigt som du trycker på enter(byter rad) så funkar det att byta rad;)

2011-12-21 @ 22:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0